Skolebestyrelsen

Medlemmer af Skolebestyrelsen

Kasperskolens skolebestyrelse 2022-26

Revideret 1.8.24

 

Bestyrelsesmedlemmer

E-mail

Mette Nygaard Olsen

Mettenygaard.olsen@gmail.com

Camilla Luca Thomsen

Camilla.thomsen4810@gmail.com

Jannie Melbye

Jannie.melbye@gmail.com

Anja  Ryberg

Anjanielsen222@yahoo.dk

Maria Bagnegaard

Maria.k.Bagnegaard@gmail.com

Klaus Hansen

Erikmoellerolsen@icloud.com

Camilla Vestergaard

Camillacvj@gmail.com

 

 

Suppleanter

 

 

 

Fra Kommunalbestyrelsen

 

Maria Lundahl Assov

MLU@balk.dk

 

 

Tillidsrepræsentanter

 

Thomas Jacobsen, TR BUPL

Thom525i@skoledrev.dk

Helle Gårdbo, TR DLF

Hell5949@skoledrev.dk

 

 

Kasperskolen

 

Jakob Bonfils, Souschef

JB01@balk.dk

Marianne Wogensen, Skoleleder

Mwo@balk.dk

Suppleringsvalg d.21/05 - 2025

Suppleringsvalg til Skolebestyrelsen

 

Kære forældre til elever på Kasperskolen

 

I inviteres hermed til online opstillingsmøde til Skolebestyrelsen onsdag d. 21.maj 2025 kl 19-20. Opstillings- og stemmeberettigede er alle forældre til elever på skolen, der har forældremyndighed. Link til onlinemødet tilsendes til alle på Aula inden mødet.

 

Du kan melde dig til at stille op enten på mødet eller ved at skrive en besked inden 21.5.25 her på aula til Marianne Wogensen, skoleleder, eller på almindelig mail: mwo@balk.dk.

 

På mødet vil alle registrerede opstillede indgå i valghandlingen, som enten kan foregå ved fredsvalg eller senere afstemning.

 

Kasperskolens skolebestyrelse består af 7 forældrerepræsentanter, som er valgt for 4 år (2022-26). Herudover består bestyrelsen af skoleleder, souschef, repræsentant fra kommunalbestyrelsen, formand for elevrådet samt 2 medarbejdervalgte tillidsrepræsentanter.

Skolebestyrelsen har behov for et suppleringsvalg, idet 3 forældrerepræsentanter ønsker at forlade bestyrelsen, dels af personlige årsager dels da en repræsentants barn forlader skolen til sommer.

Da der er tale om suppleringsvalg er valgperioden fra 1.8.25 til 1.8.26.

Alle forældre, der har forældremyndighed for elever på skolen, er opstillings- og stemmeberettigede. Hvis du er i tvivl om dit navn er på valglisten, ligger listerne tilgængelige på skolens kontor. Du kan også kontakte skolens administration på 4477 6261.

 

Hvorfor deltage i bestyrelsens arbejde:

  • Fordi vi vil noget med vores børns skole og vil sikre kvalitet og trivsel
  • Fordi vi vil fastholde ordentlige specialtilbud til vores børn.

Bestyrelse arbejdsopgaver er bl.a.:

  • At udarbejde principper på en række områder og dermed være med til at sætte en retning for skolen
  • At føre tilsyn med skolens virke via møderne
  • At udarbejde høringssvar
  • At støtte op om skolens berettigelse som specialtilbud.

Der er 6 årlige møder, som ligger fra 17.30-20.00 for forskellige ugedage.

 

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte

Mette, formand for skolebestyrelsen, mail: mettenygaard.olsen@gmail.com

Marianne, skoleleder, tlf.: 4477 6289, mwo@balk.dk

 

På valgbestyrelsens vegne

 

Marianne Wogensen (MWO)

Skoleleder